Woda – źródło życia 30 XI- 4 XII 💦
W tym tygodniu dzieci będą uczyły się o wodzie, Będą eksperymentować z wodą. Rozwiążą zagadki, labirynty o wodzie. Cele: Poznanie właściwości wody Eksperymentowanie z wodą Poznanie różnych ciekawostek o wodzie Usprawnianie motoryki małej W związku z zaistniałą sytuacją, proszę o …
Święty Mikołaju prosimy Cię..🤗
Dzieci odpowiednio wcześnie wyrysowały na kolorowo swoje marzenia i życzenia do Św. Mikołaja. Ma On dużo czasu aby się dobrze przygotować na spotkanie z oczekującymi Go dziećmi. Co dostaną? – a to już będzie niespodzianka..
Zabawy 🤡
Bez zabawy dzień byłby stracony. Nasi chłopcy zawsze mają sporo pomysłów aby się nie nudzić, nawet w sytuacji ograniczeń…😊
Historyjka 🍁/❄
Jak widać na zdjęciu, każdemu dziecku udało się poprawnie ułożyć historyjkę o wiewiórce i jeżyku. Z logicznym myśleniem przyczynowo – skutkowym jest coraz lepiej. Brawo!👏
Praca w ćwiczeniach 📚
Wszystkie dzieci pięknie już pracują w Ćwiczeniach. Bardzo się starają aby jak najlepiej wykonać każde zadanie. Ze skupieniem uwagi na czytanym poleceniu też nie ma problemu.
Czy Mikołaj przyjedzie do nas?🤶
Granie na janczarach i grzechotkach bardzo się dzieciom spodobało, lecz w pewnym momencie odłożyły je na bok po to, aby zwyczajnie i spontanicznie objąć się nawzajem i tak śpiewać piękną piosenkę. https://photos.app.goo.gl/QeUgvx7coYZwpYYp9
Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze (23 – 27.11.2020r.)✍
Temat: „Co robimy w wolnym czasie?”. (23.11.2020 – 27.11.2020r.) Poznajemy przyrodę – Jesień. – obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie późną jesienią, występujących zjawisk atmosferycznych, np.: padającego deszczu, mgły, obniżającej się temperatury, wkraczającej się długości dnia. Dbamy o nasze zdrowie – …
Zamierzenia edukacyjne na grudzień
Tematy kompleksowe: Jak radzić sobie z emocjami 30.11-4.12 Zima tuż, tuż 7-11.12.2020 Świąteczny nastrój 14.12-18.12 To już Święta 21-24.12.2020 Koniec roku 28.12-31.12 Poznamy zwyczaje andrzejkowe i dowiemy się o wróżbach i tradycjach ludowych Będziemy rozmawiać o emocjach, rozpoznawać je …